Skip to main content

Mitsubishi Outlander PHEV Töltés

Mitsubishi Outlander PHEV töltő és töltőkábel

Teljesítmény adatok

Akkumulátor kaapacitás
9 - 11 kWh
Elektromos hatótáv
45 km
Fedélzeti töltő töltési teljesítménye
3,7 kW
Hatótávolság egy óra töltés után (km/töltési óra)
- km
Töltési idő fali töltővel
3,5 óra
Töltési idő hagyományos konektorról
4,7 óra
Az autó csatlakozó típusa
Type 1
Fogyasztás (kWh / 100km)
-kWh

Ajánlott töltőkábelek

Showing all 3 results

Ajánlott fali töltő

Showing the single result

Otthoni konnektoros töltő

Otthoni konnektoros töltő

Showing all 2 results

Helyettesítő termékek

Showing all 8 results

Az autóról

A Outlander PHEV  családi plug-in hibrid autó, Magyarországon is megtalálható, 2013-ben indult a gyártása. Az autó kialakítása olyan, ami 5 személynek biztosít helyet az utastérben. A nagyobb méretű ajtókon könnyedén lehet ki- és beszállni. Tisztán elektromos hajtású modell nem érhető el belőle, csak hibrid verzió. A belső égésű motor segítségével megnövelhető a hatótávja.

A Outlander PHEV akkumulátora

A Outlander akkumulátor  elérhető, kapacitása 9 – 11kWh. Ennek köszönhetően a Outlander PHEV ideális városi autó. Az elérhető hatótáv 41 Km is lehet ideális körülmények között, vezetési stílustól függően.

A Outlander PHEV töltése

A városi és országúti használatra tervezett elektromos Outlander PHEV töltése könnyedén elérhető a lakóterületeken számos helyre telepített töltőállomásokon, azaz töltési pontokon. Az Outlander PHEV töltés megoldható villám töltőkön, csak gyors töltőkön. A ChaDeMo villám töltőn tölthető, 22 kW egyenáramú töltésre alkalmas. A gyors töltőn Type 1 csatlakozón keresztül tudunk energiával ellátni az autót, aminek a töltési teljesítménye 3.7 kW lehet.

Adatok

Gyorsulás (0-100 km/h)
11 mp
Teljesítmény
236 LE
Meghajtás
négy kerék
Önsúly
1880 kg
Szállítható személyek
5
Hossz
4695 mm
Szélesség (tükörrel)
1800 mm
Magasság
1710 mm
Csomagtartó
463 l

Használt Outlander PHEV-t és számos használt elektromos autót ezen a linken talál, amennyiben új Outlander PHEV-t szeretne vásárolni azt itt teheti meg.

A Outlander PHEV hajtási módok

1. EV Mód (Elektromos Hajtás)
Az EV mód tisztán elektromos hajtást jelent, amely során a jármű az első és hátsó elektromos motorokat használja. A meghajtás a meghajtó akkumulátorról érkező egyenáramot (300VDC) váltóárammá (300VAC) alakítja, hogy ellássa az elektromos motorokat. Az EV módot akkor használja a rendszer, ha az akkumulátor töltöttsége magas (100%-os). Ebben az üzemmódban a motor és a generátor nem működik, és a nedves típusú tengelykapcsoló ki van oldva.
Jellemzők:
Maximális teljesítmény EV módban: 60 kW
Az akkumulátor energiavesztesége főként az egyenáram váltóárammá alakításából adódik (kb. 15%-os veszteség)
Az első és hátsó kerekekre 30-30 kW jut (85%-os hatékonyság mellett)
2. Soros Hibrid Mód (Series Hybrid Mode)
A soros hibrid módot az autó akkor aktiválja, ha az akkumulátor töltöttsége alacsony (körülbelül 26%-os SOC) vagy ha nagyobb teljesítményre van szükség. Ebben az üzemmódban a benzinmotor beindul, és a generátoron keresztül áramot termel, amely az akkumulátor töltésére vagy az elektromos motorok meghajtására szolgál.
Jellemzők:
A motor teljes teljesítménye (82 kW) a generátor működtetésére van fenntartva
A jármű hátuljára 60 kW, elölre pedig szintén 60 kW jut az elektromotorokból, ha a generátor maximális teljesítményt nyújt
A motor fordulatszáma kb. 1700 rpm soros módban, teljesen leengedett gázpedálnál kb. 1100 rpm
3. Párhuzamos Hibrid Mód (Parallel Hybrid Mode)
A párhuzamos hibrid mód akkor aktiválódik, ha az autó sebessége meghaladja a 65 km/h-t és az akkumulátor töltöttségi szintje alacsonyabb, mint 30%. Ebben az üzemmódban a benzinmotor közvetlenül hajtja az első kerekeket, miközben energiát termel a generátor segítségével is, amely az elektromos motorok működtetésére használható.
Jellemzők:
Az autó motorja kb. 1500 rpm-en működik 65 km/h sebességnél, és 3200 rpm-en 120 km/h sebességnél
Az elektromos motorok 2-5%-os terhelést kapnak az üresjárati veszteségek csökkentésére
A motorból 82,5 kW teljesítmény jut közvetlenül az első kerekekre, míg a hátsó kerekek 60 kW-ot kapnak az akkumulátorból
4. Akkumulátor Töltöttségi Állapot (SOC) és Energiakezelés
Az Outlander PHEV akkumulátorának töltöttségi szintje (SOC) hatással van az üzemmódok közötti váltásra:
100% SOC: Az autó teljesen feltöltve EV módban indul el, és tisztán elektromos meghajtást használ.
30% SOC: Az autó alapértelmezés szerint EV módban marad, de ha a SOC 26%-ra esik, soros hibrid módra vált. Ha további teljesítmény szükséges, a párhuzamos hibrid mód aktiválódik a nagyobb sebességtartományban.
22% SOC: Az autó automatikusan lekapcsolja az A/C és fűtési rendszereket, hogy energiát takarítson meg.
17% SOC: A meghajtáshoz szükséges energia korlátozott lesz, hogy megőrizze a maradék akkumulátor energiát.
13% SOC: Az autó leállítja az EV meghajtást, ha az üzemanyag is elfogy. Ebben az esetben csak akkor indul újra a benzinmotor, ha az üzemanyagtartályt feltöltik. forrás: fb.com/Mitsubishi Outlander PHEV HUN

Segítségre van szüksége?

Írjon nekünk, ha segítséget szeretne kérni a töltő vagy töltőkábel kiválasztásban, vagy egyéb töltéssel, telepítéssel kapcsolatos kérdés esetén is! A lehető leggyorsabban megválaszoljuk kérdését.

Ajánlatkérés

További információk

Válasz

error: A tartalom védett!!